2012/07/13

My best summer friend: Ivatherm Spray SPF 50

Vara e a mea. M-am nascut in acest anotimp si in toate lunile in care soarele bate tare, inima mea bate si ea in ritmul razelor, viseaza, contempleaza, rade, pluteste. Nu e sezonul in care sunt cea mai activa- pentru asta am nevoie de ceva nori si de adieri racoroase, dar e perioada  in care ma joc cel mai mult. Pentru mine, vara e chill. E plimbare, e zambet, e apa si plaja, e hamac, muzica si prieteni. Si, mai nou, vara e momentul in care ma apropii de cate un produs cosmetic pana ne lipim iremediabil.



Daca anul trecut m-am imprietenit cu Joviale- fondul de ten Ivatherm de care nu m-am mai despartit de atunci, vara aceasta se pare ca tot un produs Ivatherm castiga titlul de BFF:). Este vorba despre sprayul cu SPF 50+. Stiu ca nu suna impresionant, e un produs din multele pe care le gasim la capitolul protectie solara, insa e "acel" produs care se armonizeaza perfect cu pielea mea, iar pentru mine asta e un lucru impresionant! Primul lui avantaj este textura: cremoasa, lichida, dar consistenta, care se intinde usor si patrunde dupa trei miscari, fixandu-se perfect pe piele, fara a lasa urme albe. Datorita consistentei sale, nu curge si nu fuge, se lipeste de piele si ramane acolo timp indelungat, luandu-ti de pe cap, ca un bun prieten, grija protectiei solare. Al doilea avantaj este aplicarea rapida. Cu el, scot cel mai bun timp la capitolul pregatire pentru plaja si nu obosesc masand la nesfarsit. Apoi, mai e si vorba de ingrediente. Primele trei sunt: aqua, octocrylene, herculane thermal water. Perfect! Octocrylene este un element esential pentru protectia solara, produsul nu contine parfum sau parabeni, are ingrediente cu efecte reparatoare, calmante, emoliente si hidratante, iar conservantii sunt de pe lista celor mai putin iritanti. In plus, inlocuieste temporar crema de corp si nu blocheaza total razele soarelui: eu am obtinut un bronz light, tocmai bun pentru a conferi pielii acea stralucire sanatoasa.

Si pentru ca acest produs a ajuns in geanta mea de plaja in cadrul campaniei "Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta", am share-uit sprayul Ivatherm in stanga si-n dreapta, insa in special cu iubitul meu si prietenii barbati. Eu l-am folosit doar pe corp, dar ei l-au folosit si pe fata si dupa indelungi expuneri la soare, nu s-a aratat nici o iritatie si nici o inrosire/arsura a pielii. Asadar, le propun celor de la Ivatherm sa lanseze si o campanie "Cate lucruri imparti cu barbatii din viata ta". Eu deja am inceput!

Fie ca ati gasit sau nu cel mai potrivit produs de protectie solara pentru voi, va recomand sa incercati sprayul Ivatherm SPF 50+ si sa-l impartiti la plaja cu cei dragi! Il gasitit in magazinul online Ivatherm, alaturi de alte bunatati: http://ivatherm.ro/produse-dermocosmetice-ivatherm-apa-termala-herculane.php


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu